BARNEVELD – Op zondag 21 juni ’26 is rond 09.10 uur de
brandweer van Barneveld uitgerukt naar een bedrijf op Industrieterrein
Harselaar.
Na onderzoek en metingen bleek dat er sprake was van een
ammoniaklekkage in een opslagruimte. De brandweer werkte samen met een
bedrijfsdeskundige aan het verhelpen van de lekkage.
Medewerkers van het bedrijf konden hun werkzaamheden tijdelijk
niet uitvoeren, totdat de brandweer het sein veilig gaf. De brandweer was de
hele ochtend aanwezig bij het pand.