Brandweer rukt uit voor melding lekkage gevaarlijke stoffen bij bedrijf op industrieterrein Harselaar

22 jun , 9:53112
brandweer barneveld illustratie
Barneveld.nieuws.nl
Ter illustratie.
BARNEVELD – Op zondag 21 juni ’26 is rond 09.10 uur de brandweer van Barneveld uitgerukt naar een bedrijf op Industrieterrein Harselaar.
Na onderzoek en metingen bleek dat er sprake was van een ammoniaklekkage in een opslagruimte. De brandweer werkte samen met een bedrijfsdeskundige aan het verhelpen van de lekkage.
Medewerkers van het bedrijf konden hun werkzaamheden tijdelijk niet uitvoeren, totdat de brandweer het sein veilig gaf. De brandweer was de hele ochtend aanwezig bij het pand.
loading

Loading articles...

Loading