Onderzoek dienstverlening gemeente

04 apr , 11:54 Gemeente
gemeentehuis barneveld twee
Barneveld.nieuws.nl

Hoe ervaren inwoners het contact met de gemeente? En hoe kan de gemeente haar communicatie en dienstverlening verbeteren?

Over deze vragen is onlangs een vragenlijst ingevuld door leden van het inwonerspanel.

Uit het onderzoek is onder andere naar voren gekomen dat:

  • 94% van de deelnemers het waardeert dat de gemeente in een persoonlijk gesprek ondersteuning geeft.
  • 95% positief is over het terugbellen binnen één werkdag, of binnen de afgesproken termijn, na een terugbelverzoek.
  • 86% het een goed idee vindt dat vertrouwelijke documenten alleen per post of via de Berichtenbox van MijnOverheid ontvangen kunnen worden. 

Lid worden van het inwonerspanel

Inwoners vanaf 16 jaar kunnen 2 tot 4 keer per jaar hun mening geven over uiteenlopende onderwerpen. Wilt u uw stem laten horen?

Meld u aan via Barneveld – Panelinwoners(Verwijst naar een externe website)

Alle resultaten

Bekijk alle resultaten van het onderzoek naar onze dienstverlening.

Onderzoek Dienstverlening(Verwijst naar een externe website)