VOORTHUIZEN - Blijdschap bij
Zeumeren Watersport: de horecazaak wint de
prijs voor het favoriete terras in de maand juni, binnen de landelijke verkiezing ‘Hét Lipton Terras van 2024’!
De zaak wint, naast deze mooie titel, óók nog eens een sympathiek investeringsbedrag van 10.000 euro! Eigenaar Arjen Kraan kon zijn geluk niet op: “We vinden het echt ongelofelijk dat we hebben gewonnen! We hebben dit absoluut te danken aan onze loyale gasten en terrasliefhebbers.”
Met de campagne wil Lipton Ice Tea het terrasseizoen vieren en hardwerkende horecaondernemers in het zonnetje zetten. Van mei tot en met augustus wordt elke maand een zaak met een heerlijk terras bekroond tot ‘favoriet terras’ op basis van het stemgedrag van terrasgasten, en wint hiermee de bijbehorende prijs. Alle deelnemende terrassen maken naast de maandelijkse prijs óók nog kans op één van de nationale prijzen, met een hoofdprijs van maar liefst 50.000 euro.
Beste terras van de maand
Zeumeren Watersport is een heerlijke hotspot voor watersporten en is gezegend met een zonnig terras. Volgens eigenaar Arjen Kraan wil het team: “het gevoel van vakantie creëeren voor gasten. Zij moeten lekker neerploffen op het terras en activiteiten kunnen doen op het water, alsof je op vakantie bent.” De zaak heeft passie voor watersporten en voor horeca; de prijs voor ‘Het favoriete terras van de maand juni’ is dan ook een kroon op het werk. Als eigenaar van Zeumeren Watersport vertelt Arjen vol enthousiasme: “We hielden het scoreboard goed in de gaten en kwamen al eens eerder dicht bij de winst. Dit gaf ons extra de motivatie om terrasgasten aan te sporen om te stemmen. Ook werd er door onze loyale gasten een groepswhatsapp opgezet, waarin ze al hun ooms, tantes, neefjes en nichtjes aanspoorden om te stemmen voor ons terras! Onze vaste gasten voelen echt als een hechte vriendengroep.” Gepassioneerde ondernemer Arjen hoopt óók kans te maken op de nationale winst: “In de toekomst zouden we heel graag het pand op willen knappen om ons nog beter op de zomer voor te bereiden.” Zijn tip voor andere deelnemers: “Blijf lekker jezelf en creëer een gunfactor bij je gasten, dan kom je er wel!”
Stem op jouw favoriete terras
Van mei tot augustus kunnen terrasgasten dagelijks stemmen op hun favoriete terras. Het terras met de meeste unieke stemmen per maand wint 10.000 euro. De campagne loopt tot 31 augustus, waarbij alle horecazaken kans maken om één van de drie nationale winnaars te worden. De winnaar krijgt 50.000 euro, de tweede plaats 30.000 euro en de derde plaats 15.000 euro. Ook zijn er prijzen voor horecazaken die originele social media content maken onder #hetliptonterras2024. Bezoekers kunnen stemmen via QR-codes op de Lipton Ice Tea-horecaflesjes of op www.hetliptonterras.nl, en maken zelf ook kans op horecacheques van 50 euro als ze zich inschrijven via de webapp.
Alle voorwaarden rondom Hét Lipton Terras vind je hier:
https://unileverpartners .nl/actievoorwaarden-het-lipton-terras-van-2024